گروه هنری ویسپتاش

خدمات نصب کابینت

کابینت‌ها یکی از مهم‌ترین ارکان درون آشپزخانه هستند و حضور آن‌ها نقش زیادی در زیبایی منزل دارد. کابنیت‌های آشپزخانه از نظر رنگ و مدل، باید با دکوراسیون منزل هماهنگ باشند و با چیدمان وسایل منزل هارمونی داشته باشند تا به کمک هم، ترکیب چشم‌نوازی را در نظر بیننده پدید آورند. علاوه بر این، ساخت کابینت‌ها از متریال با کیفیت و بادوام، مساله‌ی مهم دیگری ست که به زیبایی و ماندگاری کابینت‌های آشپزخانه کمک بسیاری خواهد کرد.

گزینه‌ی دیگری که در پدید آوردن یک ترکیب زیبا در آشپزخانه، از اهمیت به‌سزایی برخوردار است، شیوه‌ی نصب کابینت‌ها ست که چنانچه خوب و حرفه‌ای صورت نگیرد، دوام و کیفیت کابینت‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نصب غیرحرفه‌ای و غیراصولی کابینت‌ و یا عدم توجه به نکات کوچک و بااهمیت در مراحل نصب کابینت ، علاوه بر اینکه به ظاهر و دوام کابینت ضربه می‌زند، هزینه و متریال مصرفی را نیز هدر می‌دهد و شما را ناگزیر خواهد کرد به زودی و با صرف هزینه‌ی اضافی، کابینت‌هایتان را تعمیر و یا حتی تعویض کنید

در این محتوا از وب‌سایت  قصد داریم راجع به اهمیت نصب کابینت آشپزخانه، اطلاعاتی مفید و کاربردی به شما ارائه دهیم و همچنین شما را بیشتر با پروسه و مراحل نصب کابینت آشپزخانه آشنا سازیم. امیدواریم ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید:

چرا کلیه مراحل نصب کابینت آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است؟

کابینت‌های آشپزخانه، از اصلی‌ترین عناصر و تجهیزات هر آشپزخانه‌ای محسوب می شوند. برای هر آشپزخانه‌ای با توجه به اندازه‌ و ابعاد آن و همچنین هماهنگی بیشتر با دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه مشتری، کابینت‌های مخصوص به خود را باید سفارش داد و طبیعی ست که نصب کابینت در هر آشپزخانه‌، تابع مقتضیات همان فضا باشد. نصب هر مدل و هر نوع متریالی که در کابینت آشپزخانه بکار می‌رود با دیگری متفاوت است و اصول آن با همدیگر فرق خواهد داشت. نصب درست و اصولی کابینت‌ها، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالاتر می‌برد و به زیبایی هر چه بیشتر آن‌ها در آشپزخانه کمک می‌کند.

نصب کابینت‌ها در آشپزخانه، نقطه ی پایان و انتهایی کار ساخت کابینت است و مرحله‌ی مهمی محسوب می‌شود که نباید اهمیت آن را نادیده گرفت. خوب است بدانید که نصب کابینت آشپزخانه،فرقی نمی کنه کابینت ویسپتاش باشه یا هایگلاس کاری تخصصی ست و توسط نصابان حرفه‌ای و باتجربه انجام می‌گیرد.

خدمات نصب کابینت

مراحل نصب کابینت آشپزخانه:

بعد از انتخاب متریال مورد نظر و مدل کابینت، اندازه‌گیری دقیق و سپس ساخت آن‌ها، نوبت به نصب کابینت‌ها خواهد رسید که مرحله‌ی پایانی و نهایی کار محسوب می‌شود.
علامت‌گذاری بر روی دیوار برای نصب کابینت‌ها:

از بااهمیت‌ترین کارهایی که در نصب کابینت آشپزخانه باید بدان اهمیت داد، علامت‌زدن اندازه‌ها برای نصب اتصالات و کابینت‌ها در آشپزخانه است. علامت‌گذاری بر روی دیوارها، باید بسیار دقیق و با ظرافت صورت گیرد و حتی وجود یک اشتباه جزئی می‌تواند نصب کابینت‌ها را با مشکل و اختلال مواجه کند. نصاب‌های حرفه‌ای کابینت آشپزخانه، در این مرحله نهایت دقت و توجه را نشان می‌دهند و اندازه‌هایی دقیق و خصوطی صاف بر روی دیوار ترسیم می‌کنند تا نمای پایانی کار، همان چیزی باشد که باید باشد.
برای آگاهی از قیمت و دریافت مشاوره با شماره 09924826227 تماس حاصل فرمایید!
تلگرام فروش :09304358148