گروه هنری ویسپتاش

رنگ کاری کابینت پولیشی

رنگ کاری کابینت پولیشی براق ، نمونه ای از کار رنگ کاری کابینت پلی یورتان سفید براق پلیش شده میباشد که توسط گروه هنری ویسپتاش رنگ آمیزی شده است!
صد در صد بدون موج و خط میباشد و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار میباشد!

کابینت پولیشی مانند کابینت وکیوم دارای مغزی ام دی اف خام است با این تفاوت که به جای استفاده از تکنولوژی وکیوم، رنگ پلی استر یا پلی یورتان روی ان اسپری میشود و سپس فرایند پولیش انجام میگیرد. هرچند تفاوت کابینت های پولیشی با انواع کابینت وکیوم بیش از این حرف‌ هاست.

رنگ کاری کابینت پلی یورتان سفید براق پلیش شده
در ادامه به چند تفاوت کابینت پولیشی و وکیوم در سایت ویسپتاش اشاره میکنیم:
  • روکش کابینت پولیشی ضخیم‌تر از کابینت وکیوم است.
  • کابینت های پولیشی بسته به رنگ دلخواه شما و کاملاً براق هستند.

جالب است بدانید که کابینت انزو از معروف ترین های این نوع کابینتها میباشد!

پولیش چیست؟

از کابینت پولیشی یا کابینت پوست پولیش با ظاهری درخشان و براق به عنوان یکی از جدید‌ترین و مدرن‎ترین طرح‎های کابینت آشپزخانه یاد می‎شود. برای تولید این مدل کابینت آشپزخانه از رنگ‎های پوششی پلی یورتان یا پلی استر و پولیشی استفاده می‎شود. با استفاده از این رنگ‌ها به راحتی می‎توان فضایی مدرن برای آشپزخانه مهیا کرد. در واقع باید گفت، در این طرح بعد از زیرسازی فرآیند پولیش کاری انجام می شود و تا جایی ادامه پیدا می کند که به سطح شفافیت مورد نظر برسیم.

همینطور استفاده از پولیش می تواند به خوبی از اکسید شدن هر سطحی جلوگیری کند. پولیش ها به این صورت عمل می کنند که با برداشتن یک لایه ی نازک از رنگ می توانند خط و خش ها را پر کرده و آن ها را از بین ببرند.

این موضوع باعث افزایش درخشندگی سطح مورد نظر می شود. در واقع پولیش به دلیل داشتن مواد ساینده (نرم یا زبر) همچون سنباده عمل می کند. علاوه بر این اکثر پولیش ها برای جلا و درخشندگی بیشتر حاوی واکس هستند. البته باید توجه داشت که استفاده بیش از حد از پولیش می تواند مضر باشد. زیرا با توجه به توضیحاتی که ارائه شد ضخامت لایه ی بیرونی را از بین می برد. و این موضوع باعث می شود که آن سطح نسبت به عوامل محیطی آسیب پذیر تر شود.

دریافت سفارش انواع رنگ کاری کابینت و رنگهای پولیشی مات و براق از تمامی شهرهای ایران
تهران، کرج ، مشهد ، شیراز ، لرستان ، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، تبریز ، یزد ، اردبیل ، نوشهر ، علی آباد، محمود آباد ، آمل ، بابل ، جویبار ، مازندران ، رامسر، تنکابن ، بندرانزلی ، بروجرد، رشت ، لاهیجان

و سایر کشورهای همسایه : ترکمنستان ، عمان ، سلیمانیه عراق ، ترکیه ، ارمنستان ، باکو ، اربیل عراق

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و سفارش گذاری در خدمات رنگ کاری با شماره ۰۹۱۲۴۱۹۶۴۴۳تماس بگیرید!

Leave a comment