گروه هنری ویسپتاش

رنگ های مات برای کابینت


رنگ های مات برای کابینت

رنگ های مات برای کابینت در گروه رنگ کاری ویسپتاش و نیز توضیحات انواع رنگ مات کابینت.

انواع مختلف کابینت مات

کابینت آشپزخانه ملامینه مات 
این مدل کابینت ها از ام دی اف با روکش های مات ملامینه ساخته می شوند . با توجه به فضا و طراحی داخلی این کابینت ها در فضای بزرگ و پر نور بیشتر استفاده می شود.
تنوع  روکش های ملامینه چه از نظر رنگ و چه از نظر کیفیت بسیار متنوع هستند . این مدل کابینت از نظر مدل و کیفیتی خیلی بهتر است کابینت ملامینه دارای رنگ های متفاوتی است.
ورق ام دی اف با روکش مات از تنوع بسیار زیادی برخوردار است .
از جمله شرکت های تولید کننده داخلی و خارجی شرکت ایزوفام ،سابین ،آذران چوب کیمیا، کاستامانو،یلدیز، آرتا،آسا، آریا ، و…هستند.
که گروه هنری ویسپتاش آماده همکاری با این مجموعه ها در خصوص رنگ کاری انواع چوب و کابینت میباشد!

رنگ های مات برای کابینت

کابینت ام دی اف مات

به کابینت ام دی اف با روکش ملامینه کابینت مات می گویند. انواع ایرانی و خارجی ورق های MDF مات در بازار وجود دارند. کابینت ام دی اف مات یک کابینت با کیفیت و با مقاومت بالا است که انتخاب آن کمترین ریسک را به دنبال دارد. علاوه بر آن از زیبایی و تنوع رنگ بالایی نیز برخوردار است که جوابگوی هر سلیقه ای می تواند باشد. نگه داری از کابینت ام دی اف مات نیز خیلی راحت است. چون لکه و خط و خش روی سطح این کابینت خودش را نشان نمی دهد و به راحتی با یک دستمال مرطوب پاک می شود. کابینت مات نور را بازتاب نمی دهد اما این دلیل نمی شود که برای آشپزخانه های کوچک مناسب نباشد. یک طراحی زیبا و کاربردی و استفاده درست از نورپردازی می تواند یک کابینت شیک و ایده آل را برای آشپزخانه شما به ارمغان آورد.

کابینت های گلاس مات

کابینت هایگلاس اگرچه در دسته کابینت های براق قرار دارد اما میزان شفافیت و درخشندگی روکش هایگلاس قابل تغییر است. بنابراین کابینت هایگلاس دارای انواع مات و براق و نیمه براق هم می شود. البته لازم به ذکر است که کابینت هایگلاس مات کاملا مات نیست و نسبت به کابینت ملامینه مات باز هم براق تر است اما از آنجا که تمیز نگه داشتن نوع خیلی براق آن سخت است بعضی افراد کابینت هایگلاس مات را ترجیح می دهند. کابینت های گلاس مات با طرح چوب یکی از جذاب ترین مدل های کابینت است.

کابینت ام دی اف مات سفید

رنگ سفید نماد پاکی و تمیزی است و هیچ گاه از مد نمی افتد. اگر کابینتی می خواهید که همیشه زیبایی و صلابت خود را حفظ کند رنگ سفید را انتخاب کنید. کابینت ام دی اف مات سفید می تواند کلاسیک یا مدرن باشد. یکی از مزایای مهم کابینت ام دی اف سفید مات این است که به راحتی با هر مدل دکوراسیون در بقیه قسمت های خانه جور در می آید. کابینت ام دی اف سفید مات قابلیت ترکیب با هر رنگ دیگری دارد. اگر پس از مدتی از یکنواختی آن خسته شدید به راحتی با تعویض بعضی از درب ها می توانید یک کابینت ترکیبی جدید و زیبا بسازید.

کابینت ام دی اف مات طوسی

طوسی یک رنگ خنثی است که می تواند زمینه تمام رنگ های گرم و سرد دیگر باشد. کابینت ام دی اف مات طوسی یک کابینت شیک و مدرن و بسیار جذاب است که می تواند در بین انواع طیف تیره و روشن ساخته شود. کابینت ام دی اف مات طوسی بیشتر مناسب دکوراسیون های مدرن و مینیمال است اما می تواند در دکوراسیون کلاسیک هم استفاده شود.

مزایای کابینت ام دی اف سفید مات

از بحث زیبایی و همیشه مد بودن که بگذریم، کابینت مات سفید مزایای دیگری هم دارد که نباید از آنها غافل شد. کابینت آشپزخانه صرفا یک وسیله تزئینی نیست که فقط جنبه ظاهری آن را در نظر بگیریم. دوام و استحکام و نحوه نگه داری و مقاومت آن هم بسیار مهم است. چرا که آشپزخانه محیطی است مدام در معرض حرارت و بخار غذا و چربی و رطوبت است و در همین راستا وسایل آشپزخانه از جمله کابینت هم باید در برابر این خصوصیات مقاوم باشند.

دریافت سفارش  رنگ کاری کابینت و رنگ کاری چوب ، رنگ کاری دربهای ضد سرقت 
 رنگ کاری پلی یورتان ، سیلر و کیلر ، پولیش ، پلی استر و

دریافت سفارش رنگ کاری کابینت و انواع چوب از تمامی شهرهای ایران


نوشهر ، گرگان ، گیلان ، مازندران ، اردبیل ، سنندج ، کرمانشاه ، سراب ، رشت ، مهاباد ، لرستان ، نجف آباد، یزد ، شیراز ، مشهد ، خراسان رضوی ، آستارا ، رسالت ، پاسداران ،
بندرعباس ، خوزستان ، کیش ، قشم
و سایر کشورهای همسایه : قطر ، عمان ، سلیمانیه عراق ، ترکمنستان ، ارمنستان ، باکو

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و سفارش گذاری در خدمات رنگ کاری با شماره 09124196443 تماس بگیرید!

Leave a comment